środa, 5 grudnia 2012

W mieszkaniu

W aranżacji wnętrz najważniejszy jest świetny pomysł. Jeśli go znajdziemy, zrobienie spójnej idei aranżacji i jej wykonanie mogą być znacznie prostsze. Mój blog ma służyć temu, by podsuwać innym różne pomysły. Natchnieniem do zrobienia interesującego wystroju wnętrza jest wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po właściwe dodatki. Nieraz jeden szczegół zadecyduje, by w oparciu o niego wykonać całą koncepcję wystroju, a mieszkania były bardziej oryginalne.
Na tym blogu staram się przedstawić również podobne drobiazgi. Rzeczy, które inspirowały mnie przy urządzaniu własnego wnętrza, ale również i takie, które w ogóle nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w fotografiach i artykułach prezentowanych na blogu będzie coś, co przemówi również do Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie skieruję swojego bloga na jeden konkretny styl, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego narzucać. Cały czas rozwijam swoje zainteresowania, ogarniam inne style i pomysły.
Postaram się być na bieżąco z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Będę za to dzielić się pomysłami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak największego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.

Brak komentarzy: